A Poem for Turkey

Published June 21, 2013 by ladyserenity92

Ayak izleri
Bir büyülü gece, bir İngiliz büyücü bir rüya gördüm.
O Rab ile sahil boyunca yürüyordu hayal.
Karşısında gökyüzü onun hayatından sahneler parladı.
Rab ona ait bir ve diğer: her sahne için o kum ayak izleri iki takım fark ettim.
Hayatının son sahne önünde parladı, o kuma ayak izleri baktı.
Hayatının yolunda birçok kez ayak izi sadece bir dizi olduğunu fark ettim.
O da hayatında çok düşük ve üzücü zamanlarda oldu fark ettim.
Bu gerçekten onu rahatsız ve o bu konuda Rab sorguladı:
“Tanrım, benimle tüm yol yürümek söylediğin. Ama hayatımda en sıkıntılı zamanlarda, ayak izi sadece bir set var. Ben size en çok ihtiyaç duyulan neden beni terk ettin? ”
Rab cevap verdi: “Oğlum. Benim değerli çocuk, seni seviyorum ve seni terk asla. Deneme ve acı sizin zamanlarda, size ayak izleri sadece bir dizi görünce, ben size yapılan o zaman oldu. “

Leave a Reply

